divendres, 13 de febrer del 2009

Microconte. Segona part.

Bé, és broma.

Però m'agradaria veure la cara d'algun dels minsos lectors que te aquest bloc en llegir el títol.

La veritat és que no tenc molt clar el que es pretén amb el tema de microcontes. La idea em va sorgir després de llegir l'entrevista al professor del taller de narrativa el microconte, un petit gran gènere publicada al Menorca ja fa unes setmanes.

Tenia interès en participar en aquest taller però a la primera sessió ja no ho vaig poder fer. Demà hi ha la segona. He demanat per participar-hi.

Esper poder aprendre un poc de tot. Idees, conceptes, característiques.. qualsevol cosa que m'ajudi a expresar-me millor.

Així i tot pens que el primer no va ser dolent del tot, o sí?
Al manco vaig aconseguir que fos curtet i és un dels temes que ha tingut més comentaris!!!!
Bé, he de dir també que algú no el va trobar i em va demanar, de paraula, que on era el microconte!

Vos deix amb una imatge d'un racó de na Polida de Fornells que vaig retrobar vint anys després. Sabia que existia perquè en tenia una diapositiviva desenfocada. En les posteriors visites no hi va haver manera de trobar el ditxós racó. L'any passat va aparèixer. A Menorca no son molts els casos d'espeleotemes subaquàtics. Només és una curiositat.

2 comentaris:

Mari ha dit...

No havia vistes teu comentari en el primer microconte , avam si tambe sebre escriure....ja seria masa.

marga monjo pons ha dit...

Hola, el tema dels microcontes millora. L'anterior va ser una jugada. També hem va semblar, que te l'havies oblidat. Desprès vaig pensar que no. Que era així, i punt. Era per pensar. El d'ahir és més real, aquesta cosa existeix i és un espai fantàstic,l crec, per gaudir de Menorca. Molt bé la foto. Clar que l'Everest, també existeix. Fins el proper...