divendres, 14 d’agost del 2009

Mare


No és el nom que hagués triat però així se la batià i, a jo personalment, és una paraula que ja me va bé.

Per tant aquí i ara, no rallaré de la mare de ningú.

Volia intentar fer una peça amb marès i, en aquest cas, encara no havia fet res però, mirant el tros de pedra, em va venir la visió de la
imatge al cap. Una imatge ben definida.

Supòs que no és igual al que pensava però s'hi aproxima bastant. He de reconèixer que mentre la feia remugava pel coses que no havia tingut en conte. Per exemple
el desconeixement de com es treballa aquests tipus de material, o l'embiarxament de la pedra que m'obligava a fer una peça de tort. També les impureses de la mateixa, qui amb restes de fòssils, em creaven craters indesitjats.. Tot en conjunt ha estat una experiència novedosa i satisfactòria, sobre tot pel resultat. Pot ser els entesos diran que no és així, i per açò no els mostraré!

Bé, que cadascú pensi si és una mare amb el seu fill o marit. Si és una parella d'enamorats o simplement dues persones ballant. El seu nom és Mare i així serà mentre no se ni doni un altre.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per jo es una parella de enamorats, o es lo que primer en va venir al cap quant la vaig veure per primera vegada, encara que ara que ho dius a lo millor si que es un poc una mare amb un fill.....
Jo vot per una parella d'enamorats.
Sol

Unknown ha dit...

Si vos deis que és mare, mare és i a servidor no m'ha costat gens veure-hi la imatge que ens en volieu donar. Salut!