divendres, 2 d’octubre del 2009

Marès





No sé quantes hores he emprat ni quantes més en dedicaré.

Sé que pos més ganes que coneixements però, de moment, ja em va bé saber, que faig el que faig. Que surt el que surt.

No tenc
guia definida, ni cap compromís concret.


Mir la pedra, la torn mirar, faig la primer
a marca, la segona, ho deix per un altre moment.

Agaf la pedra, li don la volta i.. a la segona o a la tercera o a la... fins que ve la idea i ja està.

El problema prest serà a casa.

Ara una cara.

Ara una ma.

Ara una cursilada...

A poc a poc no em quedaran racons per omplir.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pens que te'n surts prou bé per no tenir guia.... aixi que tens es meu vot de confianza per seguir, sempre des de es meu desconeixament des tema,clar, peró m'agraden.
Si tens problemes a ca teva, jo et puc ajudar, tenc alguns llocs on puc donar cabuda a algunas de ses teves figures... ja ho diras!!!
Sol

Maga ha dit...

M'agraden aquestes figures, en que tampoc en tengui cap coneixement. M'agrada l'afany per inventar, coneixer, apendre... No acabis mai aquesta faceta teva. Forma part de tu mateix. Felicitats!

Anònim ha dit...

Ets un crack!!! ja t'ho dic jo....

Has de fer una exposició, no és cap tonteria, et sorprendries dels resultats...

Ànims i a seguir fent feina, és una bona forma d'estar entretingut...