diumenge, 4 d’abril del 2010

Deures

Però, que es creu aquest professor! Que no ha acabat ja el curs? Idò, com s'atreveix a donar-nos deures? Qui es creu que és? Clar, com que ell s'atreveix a escriure de qualsevol cosa, vol que l'imitem. I a més no ha quedat curt no. Un conte de cada matèria per a practicar. Un conte policíac. Un conte de fantasia. Un conte eròtic. Un conte infantil. Un conte d'humor negre... No sé si està sonat o què? Però... si no els faix i pel proper curset torna, hauré begut oli. Sí, sí. Que davant ens fa bona cara però, de segur, que és dels que amaguen el cop.


I d'on trec el que he de posar. De novel·la policíaca en tenc un parell que no crec que ell les hagi llegit però, de novel·la eròtica no tenc d'on copiar el  que hauria d'escriure, no. No en tenc cap ni en pens demanar a ningú. Soc d'una casa seria jo. No n'he de menester de perversió d'aquesta. Però, clar, hauré d'escriure alguna cosa. 


Encara no sé ben bé perquè mi vaig apuntar a aquestes jornades literàries. Primer aquell rollo dels micro-contes. Bajanades. Record la parida aquella que van titular “Pujada en solitari a l'Everest” on només hi havia una paraula. Aaaaaaahhh. I ara aquest taller sobre contes. Crec que estic perdent el temps.

A jo no m'interessa açò de la narració curta. Jo el que vull és aprendre a escriure però, a escriure de debò. A la fi, el que a mi m'interessa de veritat, l'únic que m'interessa, és ser escriptor.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Et volia contestar, i no se si es veritat o no al que escrius, que ja que tens un mestre tan cabronet i us fa fer tants deures que:
-Deixeu anar ja!!,però açó si, abans escriu es conte d'humor i s'erotic com a mínim, que vegem es teus dots amb aquestes materies, una tan perversa sensual i s'altra tan complicada.
Es teus seguidors agrairem qualsevol cosa que ens facis arribar, però també , jo almenys, avaluaré amb nota al que escriguis, JA POTS ANAR EN COMPTE!!! vull riure.
Sol