divendres, 16 de gener del 2009

Matinades


Complir! Quin desastre. Quatre setmanes i ja vaig de bolit!
De fet tenc algunes idees però, a l'hora de traslladar-les al paper, com que no surtin.
De totes maneres insistiré. Vull guanyar aquesta partida contra mi mateix.


Insistiré amb les sortides de sol. Des de ponent em comenten que no estan acostumats més que a les postes. Jo seguesc defensant que polides ho poden ser tan les unes com les altres. Dels que van opinar a l'anterior tema, ja sigui al bloc mateix, per correu electrònic, o bé personalment, ningú ho va tenir clar.

Era el que pretenia.



Aquestes tres foto
s d'avui son d'una sortida de sol.

Va ser compartida amb altres persones que com jo, pensen que, de vegades, val la penar estar dispossat a dormir manco per gaudir del moment del naixement d'un nou dia.

És un moment curtet però entranyable.
Assegur que sí el vam gaudir.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja hem semblava a jo que no aclariria si era sortida o posta de sol. Era igual el joc era divertit...
I avui vespre, quan la lluna ja es comença a amagar, envies aquestes precioses fotos d'un aconteixement que, demà al matí, es repetirà. Cada matí hem sorpren aquest fet natural. La sortida del sol és l'inici d'un nou dia, que tots podem fer que sigui fantàstic o una autentica porqueria. Facem que sigui el primer.
Bona forma d'acabar, quasi aquest dissabte de Sant Antoni. Marga M.