dimarts, 24 de setembre del 2013

Fantasmeta

No m'ho podia creure però, sí.
Era tot sol. Al manco no es veia ningú, però...
Aquell soroll quasi imperceptible n'era present.
Era real o només estava a la ment?
No, no estava tranquil!
Fos el que fos, més prest o tard es mostraria.
Cercava un tros de llenya que m'agrades però no el trobava.
Decidí anar-me'n, tornar a casa.
En començar a caminar el soroll es feu més fort.
Més evident.
─Aquí, aquí─ Em semblava sentir.
Em girà però no veié ningú.
Em dirigí cap a on pareixia que venien aquells crits ofegats.
M'hi estava atracant ja que es sentien un poc més fort.
─Aquí, aquí...
En arribar-hi no hi havia ningú. 
No hi havia res al macar més que macs i un pal petit. Esquifit.
Restes d'una branca rompuda vinguda, des de ves a saber on,
per la mar.
Ho mirà i sí, la veu sortia de l'interior.
─Aquí, aquí. Emporta'm!
Sense saber el perquè me l'endugué a casa.
Total, amb tants d'objectes estrafolaris, un més, no es notaria.
El deixà sobre la taula i anà a dormir.
En sol demà matí, al despertar,
vaig trobar-me la fantasmeta.