dijous, 14 de febrer del 2019

Dir-ho




Dir-ho

Em costa dir-ho.
Segur ho dic manco
del que voldries

i, jo, sabent-ho,
ho hauria de corregir.

És fàcil, molt fàcil,
però em costa dir-ho.

I, quan t’ho dic,
ho faig de cor,
perquè ho sent.

I veig com la teva mirada
            s’il·lumina
i em dónes aquell somriure
            angelical...

     I m’ompl de goig
          i ho torn a repetir...
                    I som feliç...
                                I, després...
                                           em costa dir-ho...


T’estim.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Després de algún temps de no replicar o comentar els teus escrits.
Dir-ho.
Tots podríem dir tantes vegades tants t'estims. Potser la falta de costum, o que sentir-nos a noltrus mateixos "dirh-ho" ens sona raro, sigui quin sigui el motiu, sempre es benvingut i agraït "Sentir-ho".
Una besada i un t'estim... No costa tant!!