dilluns, 14 de juliol del 2014

Sol


Era el dia. La primera lluna plena de l'estiu estava a punt de néixer. Hi havia expectació. Fins i tot el sol s'havia mudat per a aquesta ocasió.

La lluna feia tard. No arribava. Al manco així ho sentia el sol que es començà a impacientar. Es notava, ho notàvem, perquè el cel reflectí el seu poder.

Pot ser era la impaciència, pot ser era temor, pot ser... gelosia. Tot era foc. Ni les aigües de tots els oceans podien aplacar el que el sol sentia en aquells moments i, a poc a poc, desaparegué.

La lluna, presumida, començà a guaitar per darrere d'uns nivolats. Sense immutar-se. Es sabia observada. Sabia que era el seu moment i volia gaudir-lo. Escodrinyà l'horitzó mentre s'anava mostrant cada vegada més.

Vaig sentir que em mirava, que em deia que m'esperava. Que no n'era una sorpresa el veure'm. Vaig sentir que em somreia mentre s'enlairava cel amunt i que m'enviava, com si d'un ser superior es tractes, la possibilitat de demanar un desig.

Vaig respirar profundament mentre li obria el cor. El desig es va gravar en ell i el segellà.

Sé, que el mes que ve, a la propera lluna plena, ella i jo, ens tornarem a mirar als ulls. Pot ser em torni a regalar un desig...