divendres, 24 d’abril del 2009

Narració curta

Ahir es va fallar la nova edició del premi de narració curta Illa de Menorca. Enguany no he fet els deures com cal i, per tant, no he estat entre els elegits. L'any que ve serà.

Aprofit per donar a conèixer, que algú segur que no ha tingut la possibilitat de llegir, la narració que vaig presentar fa un parell d'anys i que tampoc va ser considerada.

Com que el treball és més llarg del que pens és adient per un bloc, us don l'adreça de la pàgina web on el podeu trobar.

He de dir que aquesta narració no és ben bé la que vaig enviar al premi, ja que després de la deliberació del jurat, vaig demanar a una amiga que em fes tres cèntims i em va suggerir algunes modificacions, basicament amb els temps verbals. La versió que trobareu a la següent adreça ja duu aquestes modificacions.

Feu click aqui per consultar el document complert



Esper que la gaudigueu.