divendres, 24 de juliol del 2009

Sempre pensant en el mateix

En Pau anava caminat per un carrer peatonal costa per avall. Duia el somriure marcat a la cara. Molt marcat. Tant, que més d'una de les persones amb que es creuava se'l quedava mirant. La seva alegria era contagiosa, i és que ell caminava content, molt content.

Ningú no en sabia el motiu. Bé, ningú no, quasi ningú però ara, no ve al cas. En girar cap el carrer Nou es va envestir de ple amb una altre persona que duia un micró a la ma que per poc no li fa caure.
-Perdó, perdó, anava ensimismat amb el meus pensaments i he badat en girar el cap de cantó- digué.

- Res, res, tranquil que jo tampoc mirava. Mirà ja que ets aquí et podríem fer una pregunta per l'espai d'avui vespre "Estiu a la fresca"? És molt simple-
En Pau pensà -ja he caigut en mans d'aquests presentadors d'un programa xorra- però no en pogué fugir. -Endavant, demana-
-Mira el programa d'avui va de sexe, ens podries dir quantes vegades el pràctiques?-
En Pau no s'ho pensà un moment -jo, quasi cada dia-. Ja els hi he fotut!
El presentador se'l mira un tan incrèdul però insistint mentre el càmera intentava agafar un bon primer pla. -però, com t'ho fas?-
-No, no. Sí jo no faix res. Ahir quasi en vaig practicar. Abans d'ahir també. L'altre dia per poc..- En Pau reia mentre el presentador intentava entendre el sentit de les paraules a la vegada que de ser ell qui dugués el control de l'entrevista tot i que no n'estava molt segur de cap a on partir. -I..-
-tranquil que és broma- li digué en Pau.
-Mira, el cas és que no esperava aquest tipus de resposta. De fet intentàvem comprovar la dita de que la persona que practica més sexe és més feliç i com quan ens hem envestit anaves tant content..-
En Pau el tallà i el digué - perdonà però és que arrib tard. Vaig tan content perquè avui toca!- i se n'anà quasi corrent.
El presentador va quedar amb el micró a mos mentre el càmera filmava la fugida d'en Pau. Cap dels dos van poder esbrinar que hi havia de veritat en els darrers cinc minuts de gravació. Per si d'acàs, van decidir esborrar el que havien gravat i seguir com si res hagués passat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Tenc una amiga que sol dir.. SIEMPRE PENSANDO EN LO UNICO?
Es veu que es un tema interessant, sempre ho sera, encara que es practiqui menys del que es diu, almenys de boca tots feim furor.
Jo abans, i ara algunes vegades tambe, si una conversa em cansava o m'avorria solia dir, va canviam de tema.... "XERRAM DE SEXE" i de moment ja era motiu de sorpresa o de riure.
Per tant es un tema molt recorrent, no et sembla? i si damunt practiques, més.
una besada
Sol

Marga ha dit...

Hola, hola... Veig que en lloc de gaudir de les festes des Castell, ... ens enganxem a parlar i pensar en "el mateix". És divertit pensar en la cara dels periodistes, quan van veure que els hi foties el pel. O és veritat?

Pau Bufoga ha dit...

Sempre i en tot hi ha una mica de veritat